lördag 28 februari 2009

Dokusåpakändisar

Lyssnar på Kenta Gustafsson och diskuterar recent events med en kompis från Malmö. Det bestäms att rödvin skall drickas och ett och annat världsproblem skall lösas. Någonstans nämner jag att jag gick in i Kitty Jutbring när jag var ute i torsdags. Kontringen kommer snabbt.
Priceguy: Jag satt och ölade med Maria på Möllevångstorget.
Priceguy: Lite trångt så vi delade bord med två främlingar varav minst en var sanslös bimbo. Den andra var ganska tyst.
Priceguy: Carolina Gynning går förbi.
Priceguy: Bimbon flippar fullständigt.
Mattias: :D
Priceguy: Herre jävlar i min blommiga låda, det är Carolina Gynning.
Mattias: hahhahaha
Priceguy: Bimbon tar upp sin mobiltelefon och RINGER EN KOMPIS!
Priceguy: "Jag såg Carolina Gynning! Hon hade på sig en rosa topp, och svarta stövlar, och...."
Mattias: fyfan vad dumt :D
Priceguy: Around this time my eyes have completed several revolutions.
Mattias: hahahahah
Priceguy: Människor.
Priceguy: White people.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hahaha, underbart!

Anonym sa...

haha, fantastiskt! jag undrar vilken person som måste gå förbi mig för att jag faktiskt ska ta upp min mobil och ringa för att berätta vad denna person har på sig...? möjligen bert karlsson i trikåer.

Mattias sa...

Louise: haha! :)

Anonym sa...

Stuff white people lik indeed! :-)