fredag 6 mars 2009

Teknikhistoriahets

Jag stresspluggar verkligen min teknikhistoria nu för att hinna bli klar innan min Malmöresa nästa vecka. Jag är inte så duktig på att hålla dygnet rätt, eller att komma igång på dagen. Men jag väger upp det med att straffa mig själv. Man får trots allt inte lov att ha roligt istället för att plugga, den enda godkända sysslan är att växla mellan Facebook och Google Reader och kanske kanske ett avsnitt Lost eller Heroes.
Idag tänkte jag göra ett undantag dock. Semla med Lou (som ändå bor runt hörnet) skall få starta dagen, men sen blir det flitens lampa igen! Sagda dag börjar väldigt väldigt sent eftersom inlämnings-deadline var 08.00 idag på morgonen. Den började hursomhelst med Miss Li.



Nu ska jag duscha.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hahaa, i adore you <3
I adore your blogggggggg
vi borde gjort the eye ikväll darl.
Fast brormin är på besök i sthlm så det blir nog lajbans det med.
PUSS

Mattias sa...

Ja! Men jag skulle egentligen inte kunna. :(
Det står verkligen HETSPLUGG på schemat om jag ska bli klar innan Malmö.
Vill dansa snart! Nån gång ska jag ju upp till Stockholm igen liksom. Då jäklar! :)

Anonym sa...

semlan var helt klart trevlig. sen var du ju ganska stygg som faktiskt gick ut och drack öl också, fast jag klagar inte :P

Mattias sa...

Haha, ja jag gör sällan som jag tänkt mig.
Jag är väldigt glad att jag tog mig ut den kvällen dock. :)