onsdag 11 februari 2009

Om kuken

En vän berättade nyligen att han hört något roligt om snoppar på Doctors på TV4.
Historien¹ är som följer:
En man ringer in till Doctors och beklagar sig för sin penis ringa storlek. Den är "enbart" 14cm lång i erigerat tillstånd, något som är helt normalt. En av doktorerna berättar detta för honom men berättar också att mannens penis är abnormt lång i förhållande till genomsnittlig kroppsvikt hos normalbyggda män. Tydligen är kuklängden hos den genomsnittlige mannen ungefär dubbelt så stor som man kunde väntat sig.
Doktorn skall sedan ha gått vidare i sin utläggning och förklarat att den enda rimliga teori som hittills presenterats om varför det är så grundar sig i darwinismen. Kvinnor skall, enligt teorin, under många årtusenden ha föredragit män med störe don, vilket då såklart gett dessa välhängda män en större chans till reproduktion.
Jag hoppas verkligen det här stämmer. Det är nämligen nästan lite för roligt.

När jag nu ändå är inne på infantila penishistorier måste jag länka till följande YouTube-klipp jag stötte på via min Geekologie-feed. Dagens roligaste, helt klart.



--
1: historien berättades för mig på fyllan av en annan full kille. Jag kan mycket väl fått den fel.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, fantastiskt kul! Jag undrar om man som tjej kan använda denna "joystick" också ^^

Mattias sa...

Lou: haha jag tänkte också på det. Det ser ganska unisex ut faktiskt. :)