söndag 21 december 2008

My five seconds of fame

Efter förfest och inledning ute på ett flashigt ställe med ett par backslicks för många avslutades den svarta veckan 51 på storan. Kvällen bjöd på Kristian Anttila, lättdansade pophits, en kass DJ och väldigt många bekanta.

Strax efter spelningen står jag i baren när en kille plötsligt räcker fram handen till mig, jag skakar den lite förvånat och följande konversation utspelar sig:
"Kleerup?"
"Va?"
"Ja, du är Kleerup. Eller hur?"
Det var jag inte.

Note to self: rök inte! Det är kul en stund, men trist dagen efter.

Det här är för övrigt mitt livs första bloggpost. Det kommer komma mer om mig, men även rants och seriösa inlägg om samhälle, politik och religon och kanske även nåt vegetariskt recept.

1 kommentar:

Neowulf sa...

You blog about you being Kleerup and I...
JIZZ IN MY PANTS