måndag 22 december 2008

Dålig dag

Den här konversationen sammanfattar dagen ganska bra:
Vita Tisdagar: folk var för jävliga på stan idag
hjälten: jag vet
hjälten: vad tänkte du på?
Vita Tisdagar: Att massmord kanske bara har en dålig klang
Vita Tisdagar: äh, men det var bara en dålig dag.
Farsan väcker mig för tidigt, det är för mycket folk omkring mig. Jag glömmer att de inte tar kort på andrum, får lämna id-kortet och hitta en automat. Det är för mycket folk överallt (och för långa köer). Tappar mynt ur plånboken på gatan/golvet 3-4 ggr. Och det är mest synd om mig

Jag har dessutom blivit sjuk och jag vet precis varför. Det är förmodligen dags för ett sundare leverne.
Julklapparna är inhandlade iaf. och jag tror faktiskt de kan ha blivit rätt bra.

Och kom ihåg: porr är dåligt för er.

PS. Jag fick ett paket Miracle Berry Tablets i julklapp idag på en julmyskväll hos några vänner. Nu måste jag bara fundera ut vad jag vill testa dem på. Tips mottages tacksamt! DS.

Inga kommentarer: