torsdag 23 april 2009

Mellanstadiedisco

Dagen börjar med spontant mellanstadiedisco i sängen innan jag går upp. Wonderful, eller vad sägs om de här gamla godingarna:

Haddaway-What is Love?
Whigfield - Saturday Night
2 Unlimited - No limit
Culture Beat - Mr. Vain
Capella - U Got 2 Let The Music
Cats In The Cradle - Ugly Kid Joe
Metallica - Nothing Else Matters

Det var svårare att hitta eurodiscon än mina gamla tryckarfavoriter. Jag antar att det har att göra med att mellanstadiedisco för mig inte var mycket mer än en transportsträcka till det gyllene tillfälle där man fick fråga jämnåriga flickor om de ville kramas utan att verka konstig. Tiden däremellan spenderades med att titta på tjejerna som dansade och att äta godis och dricka läsk.

6 kommentarer:

Thomas sa...

KLF var först, störst & bäst 4 ever. Allt som kom efter är en fis i rymden i jämförelse.

Snackar eurotechno då, såklart.

Antonia sa...

hahahah! vad fint! :D

thomas sa...

jag besöker den här sidan dagligen så känn dig inte blyg att skriva mer.

Mattias sa...

Mm jag vet, fler tycker jag borde blogga mer.
Jag har vart lite bloggmisspepp på det senaste senaste och när jag väl viljat fått lust har det vart om lite väl privata saker jag viljat blogga.

JonteB sa...

jo det är klart, är det för privat så vill vi inte läsa....banger!

thomas sa...

nej jag föredrar såklart de mer analytiska inläggen om vilka låtar som spelades på dina mellanstadiediskon men personliga inlägg har ju också sin charm. ;>